joi, 19 noiembrie 2009

Un nou numar din Apostolat

Am hotărât ca în acest post să nu public decât lucruri legate de post. Fac însă o excepţie, pentru că nu pot să nu vă prezint ultimul număr din Apostolat, pe care l-am terminat destul de greu şi cu întârziere...
Este un număr dedicat în mare parte Părintelui Teofil, care pentru noi, cei din această zonă, a însemnat enorm. Pentru noi, cei născuţi în Ţara Făgăraşului, prototipul mănăstirii este Sâmbăta, iar al duhovnicului este Părintele Teofil. Spre deosebire de alte zone, noi nu am avut de ales între mănăstiri. Prigoana lui Buccow a ras tot ce era viaţă monahală aici, adică aproape 40 de mănăstiri. Sâmbăta este singura care a fost refăcută înainte de '89, deci singura cu care ne-am pomenit. Dumnezeu însă a rânduit să fie aici mereu câte un duhovnic care ne-a purtat pe toţi cu rugăciunea. Mai întâi Părintele Arsenie Boca, apoi Părintele Serafim Popesc, iar apoi Părintele Teofil. Acum însă... a rămas un gol imens, cum spune si Înaltul nostru aici.

Iată o parte din titlurile acestui număr:


Alte subiecte:
Rubrica Cu Dumnezeu în casă ne vorbeşte despre post din punct de vedere duhovnicesc:
dar şi medical:
Avem şi două reţete:

cu drag
Natalia

5 comentarii:

adriana spunea...

m-am gandit sa se bucure si cititorii mei de munca voastra...le-am recomandat astazi sa va citeasca...sunt multe lucruri de folos si e pacat sa nu facem cunoscute.

Doamne, ajuta!

adriana spunea...

Natalia, aveti si colaboratori externi?...m-as bucura sa primesc un raspuns afirmativ...am cateva postari pe blog ce cred ca se potrivesc cu tematica publicatiei

Natalia spunea...

Adriana, ma bucur!
Da, avem si colaboratori externi. Totul este ca articolul sa se incadreze in 'politica' publicatiei, care cere, printre altele: limbaj simplu (evitarea de exemplu a limbajului de lemn sau a celui savant), coerenta, caldura :)
te imbratisez si astept propunerile

Anonim spunea...

Nati, impresionant mesajul parintelui tau! Felicitari pentru toate articolele!

Natalia spunea...

Mari, cum ziceam, m-a impresionat si pe mine... :)
Multumim, sa dea Domnul sa fie de folos!