marți, 14 iulie 2009

Daca doriti sa (re)vedeti... cetatea Iasilor (6): Centrul de formare si consiliere Sf. Arhangheli

Iată şi ultimul episod din reportajul foto. Am lăsat ce mi-a fost drag la urmă, Mănăstirea Sf. Siluan Athonitul şi Centrul de formare şi consiliere Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil:

Centrul îşi desfăşoară activitatea pe lângă biserica Tălpălari:

unde în fiecare marţi seara Maica Siluana şi Părintele Constantin Sturzu, parohul bisericii, organizează Întâlnirile Tălpălari (detalii în programul săptămânal):



Natalia

3 comentarii:

Niko spunea...

Nati,
multumesc pentru imagini. N-am mai fost la Iasi din 1989. Imi aminteam vag Sfanta Treime (m-a impresionat foarte tare atunci)dar cel mai bine imi amintesc Gradina Botanica si Bojdeuca lui Creanga. Nici macar Copoul nu-mi ramasese intiparit in minte.
Multumesc!
Maicuta Siluana e bine?

Natalia spunea...

Cu drag, Niko! La Humulesti noi am ajuns intr-o alta data, acum 2 ani. Iasiul merita revazut oricand :).
Da, maicile sunt bine.

Ramona spunea...

Multumesc si eu. Ce poze faine!
Am transmis salutarile tale calde si acestea se intorc cu drag catre tine:).