sâmbătă, 20 iunie 2009

Pizza pentru zilele cu dezlegare la peste

În postul Sfinţilor Apostoli de anul acesta avem dezlegare la peşte sâmbăta, duminica şi pe 24 iunie, de Naşterea Sf. Ioan Botezătorul. Aşa că astăzi am pregătit o pizza, simplă şi rapidă.
Am folosit:
Pentru aluat
  • 400 g făină
  • 200 ml apă călduţă
  • 1 lgţ sare
  • 2 lg ulei de măsline
  • 1 lgţ şi jumătate drojdie uscată
Eu am încredinţat aluatul maşinii de făcut pâine, care mi l-a pregătit, frământat şi dospit foarte frumos.

Pentru umplutură:
  • suc de roşii
  • 1 ceapă medie
  • ciuperci
  • 1 conservă ton
  • 1 conservă sardele
  • 1 ardei
  • 2 roşii micuţe
  • condimente (cimbru, busuioc, măghiran, usturoi)
Am întins aluatul, am uns cu suc de roşii, am presărat ceapa tăiată mărunt şi ciupercile, apoi am dat la cuptor. Între timp am pregătit şi tăiat şi celelalte ingrediente. Când au fost gata am scos tava, am pus peştele (sardelele le-am mărunţit), roşiile, ardeiul şi condimentele şi am dat din nou la cuptor, până am crezut de cuviinţă că e gata:


La micul dejun am avut afine cu diverse cereale pe care le-am avut în casă şi miere:

Natalia

Niciun comentariu: