luni, 24 noiembrie 2008

La noi a venit iarna

13 comentarii:

Gingasia spunea...

Superb, parca miroase a cozonac!te pop, Nati...

Anonim spunea...

Ma intrebam aseara, cand ne intorceam de la Ranca, cum o fi in Fagaras acum. Am trecut pe acolo acum vreo 3 ani cred. Imi place mult zona. Noi inca nu avem zapada dar azi-noapte a dat prima bruma si primul inghet.

Anonim spunea...

minunat... iubesc iarna :)

Elena spunea...

Cw frumos! Multumim pentru atmosfera de basm in care ne-ai dus macar virtual!

Gabi(2*mama) spunea...

Natalia,
e minunat ca tot ceea ce-i creat de Domunulnostru.
Doamne ajuta!

@irina_sweet_home spunea...

aaaa, vreau si euuuu!!!

Natalia spunea...

Gingasia asa-i, e ca o haina de sarbatoarea pregatitoare pentru Craciun!

Mari, la noi prima bruma cred ca a fost acu mai bine de o luna (mi-a prapadit putin florile pe care nu am apucat sa le pun la adapost), desi ziua era foarte cald. Dar acu am intrat de-a dreptul in iarna.

Natalia spunea...

Este intr-adevar minunat, Anca! Imi place si mie iarna, dar de la gura sobei, eventual o plimbare prin sat. Dar in experienta mea de navetista, cand ingheata si sufletul in mine in autobuzele congelate sau prin statie... parca mi-e dor de vara! :)

Natalia spunea...

Elena, cu mare drag!

Gabi, intr-adevar la tara suntem mai aproape de lucruri asa cum le-a lasat Domnul!

Irina mea, chiar m-am gandit la tine cand m-am trezit sambata si am vazut alb in fata ochilor! :) O sa incerc sa mai pun niste poze...

Laura spunea...

Ce imagine de basm!!!
...parca-l si vad pe Bogdi, in zapada pana-n gat, hi, hi...
De-abia astept sa ninga si la noi...
Multumim de poza, Natalia!

Anonim spunea...

Chiar te rugam Natalia sa pui cateva poze pentru ca la noi la Bucuresti inca e caldut si n-a venit iarna, desi tare mult ne-ar place.

Anonim spunea...

Pentru cei care iubesc iarna sa vina in Canada ca au destula :) Si temperaturi de -30, -40 grade. Si mie-mi place iarna o luna doua, trei dar nu 6-7 luni ca aici. Cand o sa ninga o sa pun si eu poze pe blogul meu sa va convingeti. :)

Natalia spunea...

Mara, am auzit de iernile din Canada, dar nu le-am vazut niciodata, asa ca astept cu nerabdare pozele! (doar poze, ca in realitate nu prea imi place frigul :) )