vineri, 3 octombrie 2008

Tocanita de ciuperci cu mamaliguta

Astăzi am făcut tocăniţă de ciuperci. Am folosit
  • 500 g de ciuperci micuţe din comerţ, gen „champignon”
  • 1 ceapă
  • cam 200 ml suc de roşii
  • boia
  • sare, Picantil (un amestec de condimente 100% natural)
  • verdeaţă (eu am folosit un amestec de frunze de pătrunjel şi ţelină, pe care l-am pregătit pentru iarnă, pentru că am stricat grădina şi nu mai am verdeţuri proaspete)
Am pus într-o cratiţă ceapa tăiată mărunt cu puţin ulei, iar deasupra ciupercile tăiate şi am pus pe foc, fără apă pentru că ciupercile lasă destul de multă zeamă. Am lăsat vreo 10-15 min, apoi am adăugat sucul de roşii şi condimentele şi am mai lăsat puţin. Am servit cu mămăliguţă.

O mâncare excelentă şi rapidă în zilele de post.
Natalia

Niciun comentariu: