sâmbătă, 13 septembrie 2008

Un nou blog: Apostolat in Tara Fagarasului

Din dorinţa de ordonare am creat un nou blog, dedicat exclusiv articolelor din publicaţia la care lucrez, Apostolat în Ţara Făgăraşului, pe care de acum încolo le voi publica acolo, adică la această adresă:
http://apostolatintarafagarasului.blogspot.com/

Noul blog este încă în lucru, nu am mutat decât o foarte mică parte din articole, însă în timp voi încerca să postez şi articole din primele numere, pe care nu le-am publicat aici.
Sper să vă placă noua pagină şi să o vizitaţi cu plăcere!
Natalia

2 comentarii:

matuşka Eufemia spunea...

tocmai am vizitat blogul si are teme foarte variate, care sper sa bucure si inimile altor crestini, la fel cum mi-a bucurat-o pe a mea :)
La cit mai Multi Ani!

Natalia spunea...

Multumim, sa dea Domnul! Nu am apucat sa pun decat o mica parte din articole, dar va fi mai bogat cat de curand.