miercuri, 28 mai 2008

Chec aperitiv cu ton si telemea

Plecând de la reţeta de pe Culinar am făcut săptămâna trecuta checul aperitiv, însa cu ton şi telemea, pentru că asta am avut. A ieşit deosebit de bun şi a dispărut instantaneu din faţa musafirilor, aşa că a trebuit în aceeaşi zi să mai fac unul, pentru noi.

Am folosit pentru aluat:

  • 3 oua
  • 150 g de faina
  • 1 plic de praf de copt
  • 50 ml de ulei
  • 125 ml lapte
  • 100 g de cascaval ras marunt

Am bătut ouăle cu mixerul, apoi am adăugat restul ingredientelor.

Pentru umplutură am folosit

  • o conservă ton bucăţi (nu mărunţit), pentru că are mai puţin ulei şi bucăţile se văd frumos la secţiune
  • telemea tăiată cubuleţe

Am amestecat cu aluatul şi am dat la cuptor până s-a rumenit puţin. E f.gustos, extrem de uşor şi rapid de făcut.

Iată şi o secţiune, dar nu încercaţi astăzi, pentru că e numai dezlegare la peşte, nu şi la ouă şi brânză :).
Natalia

2 comentarii:

Anonim spunea...

mmmm... ce idee interesanta:) imi place si branza si tonul dar nu m-as fi gandit sa fie intr-un chec. o sa incerc si eu reteta, la un viitor moment dat;) multumim. ioana

Natalia spunea...

Cu drag Ioana. Musafirii mi-au marturisit ca dupa ce au plecat de la noi checul a fost un principal subiect de discutie ;)). (si pt.ei am postat :) )
Asa ca... ti-l recomand cu caldura, mai ales ca e f.rapid.